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[MOOC] Coursera & edX

[Northwestern] The Social Pyramid

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 Now, let's examine each level of the social pyramid, starting with the social networking sites. This level is great for real-time marketing. I just dropped my iPhone is a signal to companies that you're likely to be in the market for a new phone. Most of the conversations are shallow and of limited use by themselves. Social networking sites are great for one-way social engagement, but there are other strategies you might want to use on your highest-value prospects and customers.

이제 소셜 네트워킹 사이트로부터 시작되는 소셜 피라미드에 대해 알아보겠습니다. 이 수준은 리얼타임 마케팅에 효과적입니다. 이를테면 '나는 지금 핸드폰을 떨어뜨렸고 이는 새로운 휴대폰을 탐색하는 군을 타겟으로 하는 회사에 주는 시그널'이라는 식의 대부분은 가볍고 이 자체로서 한계가 있는 대화입니다. 소셜 네트워킹 사이트들은 일방적인 소셜 참여에 적합하지만 다른 가장 가치있는 잠재 고객이나 고객에게 사용할 수 있는 다른 전략도 있습니다.

The second level is news aggregators. These are enterprises focusing on covering news and special-interest topics. They have great reach, especially the ejournals and emagazines. If they are used by your high value markets, getting an article or advertisement into them increases your reach. You can also use them with banner ads and other traditional forms of advertising. 

두 번재는 뉴스의 취합 입니다. 이들은 특정 뉴스와 관심사를 기반으로 한 업체로 eJournal이나 eMagazines 등이 있고 도댤률이 상당히 좋습니다. 이러한 것들이 고부가가치 시장에서 사용되는 경우, 기사를 읽거나 광고를 보는 일들로 인해 접근성을 증가시킬 수 있습니다. 여러분은 배너 광고와 다른 전통적인 형태의 광고 또한 사용할 수 있습니다. 

The third level is the passion connections. Some high-value markets are driven by their passions. Others are not. Passion sites are where people share their passions with each other. If that is where your target audiences are, they are vital. However, for many consumer and most business markets, they may not be worth the investment.

세 번째 단계는 열정의 연결입니다. 일부 고부가가치 시장은 그들의 열정에 의해 주도됩니다. 이 사이트는 사람들이 서로 열정을 나누는 장소입니다. 만약 여러분의 목표로 하는 타겟이 있는 곳이라면 그들은 굉장히 vital합니다. 하지만, 많은 소비자와 대부분의 기업 시장에서는 투자 가치가 없을 수도 있습니다.

Level 4 is video connections. Video connections are often overlooked by many organizations. Don't be tech-centric.
When you think about video, think about video sites like YouTube and streaming sites like Meerkat and Periscope. These sites are creating engagement in unique ways. Thought leaders are one of the most important levels in the pyramid. Peer recommendations are important. Thought leaders identify topics and trends of importance and they talk to hundreds, thousands, or even hundreds of thousands of people who are likely to be your high value target audiences. Virtual communities and private virtual communities are the lowest level. For any topic, there are virtual communities engaged in deep, long-term discussions of key issues and topics of concern to the community.

레벨 4는 비디오 연결입니다. 많은 조직에서 비디오를 간과하는 경우가 많습니다. 기술이 다가 아닙니다. 유튜브와 같은 비디오 사이트와 Meerkat과 Periscope 같은 스트리밍 사이트에 대해 생각해보세요. 이러한 사이트들은 독특한 방식으로 소비자의 참여를 유도하고 있습니다. 사상의 리더들은 피라미드에서 가장 중요한 레벨 중 하나입니다. 동료들의 추천은 중요합니다. 사상의 리더들은 중요한 주제와 동향을 파악하고, 여러분의 높은 가치를 지닌 목표 대상자가 될 가능성이 있는 수백, 수천, 심지어 수십만 명의 사람들과 대화합니다. 가상 커뮤니티와 개인 가상 커뮤니티가 가장 낮은 수준입니다. 가상 커뮤니티는 커뮤니티에 대한 주요 이슈와 관심 주제에 대해 장기간에 걸쳐 심도 있는 토론을 벌이고 있습니다.

Today, there are likely to be many communities containing the audiences you want to develop. And the good news is they are seeking expertise and thought leadership from people exactly like you. Here is a private virtual community of seven million engineers talking engineering. Originally called GlobalSpec, it is now IHS Engineering360. This organization has created communities based on different types of engineers. Within the communities, they are talking about trends, issues, and subjects of interest to their community. Consumers also form communities. This one has 75 million parents talking about how to best raise their children as well as themselves as their children age. While it is called Circle of Moms, members of all genders are welcome and serve as equal partners in the community discussion. Today, the keys to managing social change are first think audience. Learn their social habits and the levels of the social pyramid they use. 

오늘날, 여러분이 발전시키고 싶어하는 대중을 품고있는 커뮤니티들이 있을 것입니다. 그리고 좋은 소식은 그들이 당신같은 전문가와 사상의 리더십을 찾고 있다는 것입니다. 여기 엔지니어링을 말하는 7백만 명의 엔지니어로 구성된 가상 커뮤니티가 있습니다. 원래는 GlobalSpec이라고 불렸으나 현재는 IHS Engineering 360 라고 불립니다. 이 조직은 다양한 유형의 엔지니어를 기반으로 커뮤니티를 만들었습니다. 지역사회 내에서 그들은 그들의 지역사회에 대한 동향, 이슈, 그리고 관심사에 대해 이야기 하고 있습니다. 소비자들은 또한 공동체를 형성합니다. 7500만 명의 부모가 자녀를 키우는 방법뿐만 아니라 자녀를 가장 잘 키우는 방법에 대해 이야기하고 있습니다. 이것은 Circle of Moms라고 불리지만 구성원은 성별에 관계없이 환영받으며 커뮤니티 토론에서 동등한 파트너 역할을 합니다. 오늘날, 사회 변화를 관리하는 열쇠는 먼저 대중에 대해 생각하는 것입니다. 그들의 사회적 습관과 그들이 사용하는 사회적 피라미드의 수준을 배워야 합니다. 

Next, be holistic. Your high value audiences are engaging in most levels of the social pyramid at the same time. Think multimedia to reach them all. We will discuss this in MOOCs 3 and 4. Next, follow your audience. Don't waste time and resources developing social sites which aren't used by the audiences you want to develop. Don't follow the trendier and newer sites unless you know your markets are there. Finally, focus your resources. If you are a startup, or have a small marketing budget, you need to focus your resources on the sites which give you your greatest success.

다음으로, 전체주의적이 되세요. 여러분의 가치가 높은 그 대중들은 대부분의 사회적 피라미드에 동시다발적으로 참여하고 있습니다. 멀티미디어가 도달하는 것에 대해 생각해보세요. 우리는 이것을 MOOC 3와 4에서 논의할 것입니다. 다음으로, 대중을 따라가세요. 당신이 모으고 싶은 대중이 사용하지 않는 소셜 사이트를 개발하는 데 시간과 자원을 낭비하지 마세요. 당신의 타켓이나 시장이 있다는 것을 알지 못한다면 유행이나 새로운 사이트를 따라가지 마세요. 마지막으로, 리소스를 집중하세요. 창업자이거나 마케팅 예산이 적다면 가장 큰 성공을 거둘 수 있는 사이트에 리소스를 집중해야 합니다. 

We will be using the social pyramid from this point forward in our social marketing specialization. Now that you've learned about the social pyramid, comment on it using our course hashtag.

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